duminică, 11 decembrie 2011

Noi, după 40 de ani...






3 comentarii:

  1. Ma uit la pozele acestea de parca as fi si eu prin ele. Nu inteleg de ce n-ai nicio prezenta semnalata, macar de catre unul din fostii tai colegi?
    Ma rog... sa inteleg ca ti-ai recuperat pozele pierdute de dom' plotoner?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari acestei promotii de absolventi! Sa fiti mereu uniti si solidari! Nu va lasati dezbinati de catre dusmanii poporului roman!

    Stanescu Marin- fost militar, actualmente asistat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo domnilor ! Intamplator am nimerit in blogu' asta, iar pozele mi-au produs oaresce emotii ! Si eu am absolvit acolo, ceva mai tarziu si-mi pare rau acum ca n-am fost la niciuna din cele 3 intalniri organizate pana acum, cu promotia mea. Emotionant sa-mi vad o parte din fostii profesori. Sotii Nitulescu, profesorul Magureanu (sotia domniei sale mi-a fost profesoara de germana si diriginte), profesoara Capitan si, nu in cele din urma, profesoara Bejinariu.

    RăspundețiȘtergere